Ansøgning Som Admin

234 views

Ansøgning Format

In-game navn: Langer

Alder: 17 

Steam community link eller Steam ID: http://steamcommunity.com/profiles/76561198174800670/

Er det her din første ansøgning du har lavet?: Nej har lavet 3 andre 

Har du en mic der virker?: Ja 

Har du noglesinde modtaget kicks eller ban?: Nej har altid gået meget op i RP.

Hvor lang tid har du spillet på ZreakRP?: 2 timer 

Hvor mange timer har du ingame?: 2 timer 

Kender du reglerne?: Ja 

Har du Garry's Mod staff erfaring?: Ja har været mod i 2 måneder admin i 1 måned og headadmin i 2 måneder, De forskellige servere er FusionRP, Mermaid og Gamersokken

Hvor mange timer om dagen kan du være staff on duty på serveren?: Lige så lang tid der er mange problemer da jeg også går meget op i RP på en server

Hvorfor vil du være mod på vores server?: Jeg vil gerne være mod/admin du jeg vil være med til at styrke serveren og holde styr på den så folk der ikke kan finde ud af RP bliver warn, kick eller bannet.

Hej Langer.

Tak for din ansøgning som admin.

Jeg vælger og give dig en chance, men regner med at du får rigtig meget mere playtime indenfor de næste 2 uger. Hvis dette ikke sker så fjerner vi dig igen.

Mvh
Nixdk
Community Manager af ZreakRP

- Ejer af ZreakRP - 
Hej Langer!.
Jeg synes også du skal have lov til at have en chance da din ansøgning er rigtig fin. Det lyder som om du har erfaring og ved hvad du laver. Den er godkendt! :) 

Mvh Zylfisk

Hej Langer

Tak for din ansøgning.

Jeg synes du fortjener en chance, men jeg regner med du spiller meget mere på serveren og får mere play time.

Mvh Zaint1311

Reply