Staff Ansøgning igen

165 views
In-game navn: POPLIG DK

Alder: 14

Steam community link eller Steam ID: STEAM_0:1:84280216

Er det her din første ansøgning du har lavet?: Nej det er det dsv. ikke

Har du en mic der virker?: ja det har jeg

Har du noglesinde modtaget kicks eller ban?: nej aldrig

Hvor lang tid har du spillet på ZreakRP?: jeg har ingen ide men ikke 24 timer (pga. jeg har spillet så meget darkrp, jeg vil ikke kunne holde ud at spille så lang tid som user. der var engang)

Hvor mange timer har du ingame?: Jeg har 1570 på d. 1. account - 82 på den 2. account 27 på 3. account

Kender du reglerne?: Jeg har spillet så mange timer darkrp, og jeg har læst reglerne

Har du Garry's Mod staff erfaring?: Jeg har engang haft min egen server. så har jeg engang været superadmin og så har jeg mest været admin på de andre servere

Hvor mange timer om dagen kan du være staff on duty på serveren?: højst 1 dag og 8 timer eller mere

Hvorfor vil du være mod på vores server?: Jeg vil være mod på jeres server fordi jeg fik et godt in-tryk allerede første gang jeg kom ind. det fik mig til at vil spille mere på den, og så jeg blev modtaget rigtig godt af staff teamet hvilket man ikke oplever på mange andre servere.
det er et godt stykke tid siden jeg har været staff, men jeg kan rigtig godt lide det fordi det er rart at kunne få lov til at hjælpe andre.

MVH
Jacob/POPLIG DK

Jeg kan ikke lige umiddelbart se nogle fejl. Super fint skrevet og opdelt. Den er godkendt fra mig! :)

Hej Poplig.

Hvis vi ser dig noget mere på serveren, vil vi genoverveje din ansøgning.

Vi ses.

Mvh
Morten "Nixdk" Nielsen

- Ejer af ZreakRP - 
Reply